“Rupa-Rupanya Itulah Kali Ter4khir Kita Menyanyi Bersama Lagu Tu,” – Ramlah Ram Kenang Pemerg`aan Arw4h Nassier Wahab, Cerita Memori Lagu Duet

Penyanyi senior, Ramlah Rah ada memberikan dedikasi serta doa buat sahabat seninya yang telah pergi, Datuk Nassier Wahab.

Menerusi perkongsiaanya yang dibuat pada Ahad, bintang yang kini muncul dengan single terbaru, Masar Cinta turut berkongsi cerita saat berpadu suara dengan Allahy4rham.

“Al-Fatihah buat sahabatku.. @datonassierwahab Hari ini 18hb April merupakan hari ulangtahun arw4h. Gambar ini diambil pd bln April thn lps semasa majlis ulang tahun di rumah arw4h.

“Patutlah semasa sy menyanyikan lagu #susahsenangkitabersama terasa satu perasaan yg lain dan berbeza drp biasa, s4yu dan seb4k.

“Rupa2nya itulah kali ter4khir kita menyanyi bersama lagu tu.Terasa mcm arw4h masih ada lagi,” tulisnya.

Ramlah pada masa sana turut mendoakan agar r0h arw4h dicucuri rahmat.

“Rinduu kt nassier. Semuga ten4ng dan dam4i disana sahabatku.Marilah kita sama2 sedekahkn Al-fatihah buat arw4h.

“Semoga r0h arw4h sentiasa dicucuri rahmat Allah,” titipnya lagi.

Terdahulu, single berkenaan yang dimuat menerusi salah satu album Allahy4rham merupakan satu-satunya lagu duet mereka berdua.

Foto: Instagram Ramlah Ram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: MH

Be the first to comment on "“Rupa-Rupanya Itulah Kali Ter4khir Kita Menyanyi Bersama Lagu Tu,” – Ramlah Ram Kenang Pemerg`aan Arw4h Nassier Wahab, Cerita Memori Lagu Duet"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*