Instagram Uztaz Don Daniyal Dig0dam, Terpaksa Buat Akaun Baru

Penceramah berstatus selebriti, Uztaz Don Daniyal Don Biyajid memberitahu bahawa akaun Instagram miliknya sudah tidak dapat diakses akib4t dig0dam pihak tidak bertanggungjawab.
 
Perkara itu dimaklumkan Uztaz Don Daniyal menerusi akaun Instagram miliknya yang baharu @ddaniyaldbiyajid.
 
“Assalamualaikum, ini Instagram baru saya, adapun yang sebelum ini telah digodam dan nasihat saya kepada semua pengguna instagram, tolong tingkatkan keselamatan anda.
 
“Yang dah banyak like dan sebagainya, dan gambar-gambar yang anda muat naik sebagai keeper, nak simpan gambar-gambar kenangan kita, takut nanti hil4ng bila orang lain g0dam, macam mana yang terjadi kepada saya. Jadi nasihat saya, Allah sebaik-baik pemelihara dan kepada Allah jualah kita meminta perlindungan,” katanya.

Sementara itu ahli kumpulan UNIC, Fahkrul yang turut menyampaikan perkhabaran tersebut mengenai sahabatnya itu di Instagram menjelaskan akaun tersebut gagal diperoleh semula.
 
“Ustaz Don suruh beritahu kat semua, Instagram dia kena god4m. Tak dapat selamatkan. Katanya sebab email skali kena keb4s.

“Dahlah baru nak terer main IG, follow IG baru dia @ddaniyaldbiyajid guys. Sekarang musim Perintah Kawalan Pergerakan, ramai makin hebat jadi pengg0dam sebab menghadap  internet hari-hari kot. Hati-hati.

Sebelum ini, Uztaz Don yang baru ingin mulai aktif untuk menggunakan Instagram terpaksa akur kehilangan lebih 62,000 pengikut.
 
Dalam pada itu, jangan lupa saksikan program yang menampilkan Ustaz Don Daniyal di Astro pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang.
 
Apapun, pastikan anda selalu mencuci tangan, pakai topeng muka, gunakan ‘sanitizer’, kurangkan aktiviti di luar rumah serta lakukan semua perkara yang boleh menceg4h COV1D-19!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: Gempak

Be the first to comment on "Instagram Uztaz Don Daniyal Dig0dam, Terpaksa Buat Akaun Baru"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*