Netizan Sangka Buku “PlayBOY’ Di Belakang Hishammuddin Majalah LVcah. Rupa2nya.

Foto Menteri Luar Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein telah mencuri perhatian netizen di laman media sosial. Ini gara-gara, ada netizen yang berjaya menemui sesuatu yang menarik untuk dikongsikan dalam foto tersebut.

Netizen menemui sebuah buku berwana putih bertajuk ‘PLAYB0Y’ di rak buku di belakang Hishammuddin.Menyedari hal ini, rata-rata pengguna di twitter menjadikan ia sebagai bahan jenaka. Ini kerana ramai tidak menyangka bahawa seorang Menteri mempunyai sebuah buku Playb0y yang berada di sisinya dalam foto itu.

Playboy, jika anda tidak tahu, adalah sebuah majalah terkenal yang menunjukkan wanita dalam keadaan b0gel dan diasaskan oleh Hugh Hefner. Ketika mendiang masih hi1dup, dia memang dikenali tinggal di rumah besar dengan ditemani berpuluh-puluh teman wanita.

Foto ini telah mengundang reaksi negat1if dari netizen sehingga ada yang menasihatkan bek4s Menteri Pertahanan tersebut agar menyorokkan majalah lVcah itu.

Bukan Majalah LVcah

Namun sangkaan netizen meleset. Ia bukan sebuah majalah yang difikirkan oleh netizen. Setelah diperiksa dengan dekat dan bantuan carian google, diketahui ia adalah buku berjudul ‘Playb0y The Book of Cigars Hardcover ‘oleh Aaron Sigmond.

Dipetik dari Amazon, buku ini sebenarnya untuk para pembaca yang gemar mengh1isap cigar atau cerut Cerut adalah sejenis tembakau yang digulung dan bahan tembakau yang telah dikeringkan serta diperam. Tembakau yang digunakan dalam penghasilan cigar bersih daripada sebarang chemical, nikotin dan tar bukan seperti rokok.

Difahamkan buku ini juga menerangkan informasi mendalam tentang cerut.

Benarlah orang kata, “Don’t Judge A Book By Its Cover”, lain kali selidik dahulu sebelum membuat andaian atau tudvhan.

Macam-macam nitzen ni sejak PKP, sampai boleh zoom macam tu sekali

” Ini amanah besar” – Hishammuddin Hussein

“SAYA tidak anggap lantikan ini sebagai satu keistimewaan sebaliknya ia satu amanah besar yang perlu saya galas dengan sedaya upaya saya,” kata Ahli Parlimen Sembrong, Datuk Seri Hishammuddin Hussein.

Bekas Menteri Pertahanan itu dilantik semula sebagai Menteri Luar Negeri dalam kabinet baharu Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin.

Hishammuddin berkata, beliau menghargai kepercayaan Perdana Menteri yang melantiknya sebagai Menteri Luar Negeri.

“InsyaAllah, kepentingan negara akan terus saya utamakan.

“Saya mohon rakyat beri peluang dan doakan, semoga segala urusan dipermudahkan,” katanya dalam kenyataan di Facebook

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: M.B

Be the first to comment on "Netizan Sangka Buku “PlayBOY’ Di Belakang Hishammuddin Majalah LVcah. Rupa2nya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*