“Sahurrrrr.. Sahurrrrrr.. Ng3ri je..Hahahahaha..”

Pasangan selebriti Dato’ Fizz Fairus dan Almy Nadia merupakan saIah satu pasangan yang sering mendapat perhatian para peminat. Ramai yang suka melihat kehidupan mereka yang sederhana di samping tiga orang cahaya mata perempuan yang sangat comel. Tambah lagi dengan perangai Fizz yang sering membuatkan para pengikut mereka terhibur, ada sahaja gelagat atau idea baru darinya.

Almy memuat naik satu video gelagat suaminya semasa sedang membasuh pinggan. Pagi-pagi lagi dah ceria pasangan ni ye. Baguslah bangun tidur senyum ketawa baru ada aura yang positif, tambah lagi bila hidup berkeluarga ni.

Hampaa tengok sat soq soq ni dia buat perangai..hang tengok ni mimi @nraimnhkimi_ abg long hang dah j4ngkit.. @fizzfairuzofficial dia tengok video dia sendiri dia gelak.

Perkongsian video tersebut mendapat pelbagai reaksi dari para pengikut Almy Nadia sendiri. Ramai yang terhibur dengan gelagat Fizz yang tak ubah seperti salah seorang instafemes indonesia Mimi Peri.

Gedik sahur nya plus ketawa akak tu aduh. segar mata nak sahur haha.

Hahahhahahahahahahahahahahahahaha!!! Bg fizz pakai macam cite mat tudung tu…dah bole sama dah tu

Baru tengok kat group tadi dah gelak, tengok ni s4kit p3rut truih

Abang…. sump4h suara macam mimi peri kak oiiii hhahahahahahha salam ramadhan salam sahur akakku and family

Sahurrrrr.. Sahurrrrrr.. Ng3ri je.. Hahahahaha..

Omak aiii….ser4m s3juk ni weii..oak dah kenapa

Mulut kita jadi muncung tengok dia …hahahahaa

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SAAAAHUR LGI…. GK BERASA YAA, AK BNGUNIN LAGI YAAA

A post shared by Mimi Peri Rapunchelle (@mimi.peri) on

Hari ini merupakan hari pertama umat Islam di Malaysia menyambut bulan Ramadhan. Sememangnya Ramadhan kali ini berbeza dari tahun-tahun sebelum ini kerana kita berada di dalam Perintah Kawalan Pergerakan dimana wab4k COV1D-19 telah melanda seluruh dunia. Hari ini akan menjadi kenangan dan sejarah buat kita semua.

Walaupun begitu, ia tidak mengurangkan sedikit pun rasa untuk kita menjalankan ibadah yang wajib ini. Seperti yang disarankan oleh Perdana Menteri mungkin tahun ini Allah mahu kita solat terawih di rumah bersama seisi keluarga. Selamat berpuasa semua!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: WARTA HARIAN

Be the first to comment on "“Sahurrrrr.. Sahurrrrrr.. Ng3ri je..Hahahahaha..”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*