“Selepas Keh!Iangan Suami, Anak Yang Baru Bervsia 6 Hari Pula Pergl MeninggaIkan Dvnia.” Perk0ngsian Ibu Ini Undang Seb@k Ramai.

Sesungguhnya setiap detik pertemuan dan perp1sahan sudah tertulis pada takdir kita. Bagaikan sudah j4tuh dit1mpa tangga, wanita mana sahaja yang tidak bersed1h apabila keh1langan suami yang selalu menjadi tempat mengadu dan anak tercinta untuk bermanja ‘perg1’ buat selama-lamanya.

Ikuti kisah sed1h yang dikongsikan menerusi Facebook Mr Wan Cai baru-baru ini.

Menceritakan pengalaman menguruskan j4sad seorang b4yi, siapa sangka ibunya telah keh1langan 2 orang insan tersayang hanya dalam tempoh 5 bulan saja. Kongsinya lagi, anak syurga itu g4gal diselamatkan oleh pakar perubatan kerana dilahirkan dengan kompl1kasi pada bahagian 0tak.

Selain terp4ksa berg4ntung pada b4ntuan alat pern4fasan sepanjang 6 hari h4yatnya, malah dia turut dikhuat1ri tidak dapat menjalani kehidupan yang normal disebabkan m4salah kes1hatan tersebut.

Di samping tengah menjalani tempoh berp4ntang, Mr Wan Cai turut bersimp4ti kepada wanita itu kerana terp4ksa men4nggung dug4an seorang diri memandangkan anak-anak yang lain perlu mematuh1 ar4han PKP. Dia juga dikatakan menang1s beberapa kali saat memandang wajah s4yu anak buat kali terakhir.

Perancangan Allah adalah sebaik-baiknya..

Walaupun perlt untuk ditelan, namun hakikatnya terdapat hikmah tersembunyi buat ibu tunggal tersebut dalam mendepani kehidupan pada masa akan datang. Selain bantu menguruskan pengebvmian anak syurga terbabit, Mr Wan Cai mendoakan kesejahteraan keluarga ini dalam meneruskan hidup bersama ahli keluarga yang lain.

 

Sumber:FB Mr Wan Cai Official

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: Media Kita

Be the first to comment on "“Selepas Keh!Iangan Suami, Anak Yang Baru Bervsia 6 Hari Pula Pergl MeninggaIkan Dvnia.” Perk0ngsian Ibu Ini Undang Seb@k Ramai."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*